مشخص کنید چه کسی آپ دیت های استاتوس شما را ببیند

 مشخص کنید چه کسی   آپ دیت های  Status  شما را ببیند .



بعضی اوقات دوست نداریم مطالبی که در Status  مان به اشتراک می گذاریم را همه ببینند . فیس بوک به ما این امکان را می دهد که تصمیم بگیریم چه کسانی مطالب Status   مان را ببیند یا چه کسانی آن را نبینند .


1-مطلبی را که می خواهید در قسمت Status   بگذارید ، بنویسید و بر  روی علامت  قفل کوچک که بعد از دکمه  share  است کلیک کنید . Customize را انتخاب کنید.
2-اگر می خواهید مطلب مورد نظر فقط برای عده ای از دوستانتان قابل دیدن باشد در قسمت  make this visible to از منوی باز شدنیThese people، specific peoples  را انتخاب کنید .  در کادر  موجود در پایین منو  اسم کسانی که می خواهید پست مورد نظر را ببینند تایپ کنید . در این حالت مطلب  Status فقط برای آن افراد قابل دیدن خواهد بود .
3- اگر می خواهید پستتان را از دید یک سری از افراد پنهان کنید بعد از انتخاب Customize در قسمت hide this from در کادر   these  people  اسم دوستان مورد نظر ( که نمی خواهید پستتان را ببینند) را تایپ کنید و بعد از ذخیره تنظیمات دکمه  share  را بزنید .
شما می توانید هر کدام از تنظیمات بالا را با انتخاب this my default setting  make  و  save  کردن آن برای همیشه در پستا هایمان اعمال کنید.


- کاش فیس بوک این امکان را به ما می داد که بتوانیم به جای تایپ کردن اسم افراد با دیدن لیست کل دوستانمان را انتخاب می کردیم .






0 comments:

ارسال یک نظر